Onsdag

HejHej!
Imorse for jag ut och jogga. :) Så nu kan jag äta godis med gott samvete.
Idag ska jag måla om tvåfotöljer och kanske klä om en soffa, om det inte blir gjort idag så blir det imorgon. Jag och Christian ska mublera om lite i lägenheten snart. :) ÄNTLIGEN...

Nu kommer jag med ett litet tips.
Detta är hett denna månad.

Knästrumpor
Färgglada, stickade knästrumpor är en av de snyggaste accessoarerna just nu. Använd dem i dina öpna sandaler, uppdragna över knät eller nedhasade på vaden.


Shorts
Dressade shorts fungerar utmärkt, antligen till bara ben eller till tunna strumpbyxor.

Skinnjackan
Mc-moddelen är inte något krav men funkar alltid och utmärkt. Tänk gärna klassiskt och lite rockigt när du ger dig ut på jackjakt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0