Dag 19 - smeknamn du har, varför har du dem

Jag har haft några smeknamn, men nu nämns dom inte allt för ofta. ;) Men dom smeknamn jag har haft är Mallan, Trollet, Johan Palm och trasdockan.

Mallan vet jag faktist inte varför jag hade.

Trollet var nog för att ett bra tag hade jag rödorange hår och hade det alltid åt alla håll med mkt volym. Och då tyckte VISSA att jag såg ut som ett troll. ;) Hehe..


Okej, nu är ju denna frisyr överdriven men om man tonar ner det lite så liknar det håret som jag hade förut.

Johanpalm kallades jag för att jag hade liknande frisyr som honom. :P 
Jag till höger, så typ den frisyren hade jag då.

Trasdockan
kallades/kallas jag för att jag alltid är sjuk eller har snuskigt otur med något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0