Nu kör jag dag 7-12

Efter som jag har varit borta och haft fullt upp så ligger jag efter med listan lite. Så då kör jag alla dom dagarna som jag har missat nu!

Dag 07 - en bild på någon / något som har störst inverkan på dig


(stor inverkan i alla fall.)



Dag 08 - Mål på kort sikt för denna månad och varför
Klara körkortet, för att nu har jag varit 18år länge och vill verkligen ha kortet. Mycket hade blivit så mycket bättre och roligare.



Dag 09 - Något du är stolt över de senaste dagarna
Jag är stolt över att jag klarade av att servera på Grand Hotell, även om jag har varit både trött och sjuk. :)



Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Fan, har ingen kamera... Men jag kan beskriva. ;) Idag har jag haft på mig uggs, lackleggings, mörkbrunt långt linne, svart kavaj och en svart mysig halsduk.
Alltså typ detta:









Dag 11 – Mina syskon




Hittade ingen nyare bild, men den här gamla bilden duger. Det här är min lillebror Dennis, han är 16 år och går första året på barn och fritids programet (BF). Om jag ska beskriva honom kort så säger jag nog SPORT och TJEJER! ;) Det är vad hans liv så gott som består av.




Dag 12 – I min handväska



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0