fösta december, en nytagen bild på mig och 15 intressanta fakta om mig själv.


  • Jag har bitit på mina naglar hela mitt liv, men i sommras lyckades jag äntligen sluta med det. och har INTE börjat om.
  • Jag älskar att inreda.
  • Just nu så hatar jag verkligen mitt hår. Det är slitet, har ingen frisyr lägre och jag är less färgen.
  • Imorgon (torsdag) ska jag äntligen färga håret.
  • Jag vet inte vad jag vill göra i framtiden, jag går ju tredje året på Hotell & Restaurang linjen, men jag tror inte att det är det jag vill göra i framtiden.
  • Mina favorit färger på kläder är just nu vit, brun, grå, blå och svart. (Lite trist, jag vet. Men jag ÄLSKAR det.) ;)
  • Jag vill vara kortare, ist för att vara 174 centimeter lång så vill jag vara typ 165 centimeter.
  • Jag har svårt för att lära mig vissa saker, jag kan måsta plugga flera timmar på småsaker, som t ex. 20 glosor på engelska.
  • Jag har en piercing i naveln som min kropp tyvärr inte vill ha kvar. Sakta men säker pressas piercingen ut från min kropp och snart måste jag ta ut den. :(
  • Jag lyckades sluta röka helt i somras men då skolan började om så började rökandet också om, men bara på skoltid hemma röker jag inte.
  • En gång i tiden spelade jag basket i MÅNGA år. Och jag saknar det lite.
  • Jag har tappat räkningen på hur många urinvägsinfektioner jag har haft i mitt liv...
  • Jag fyller 19år samma dag som jag tar studenten. ;)
  • Jag är jätte dålig på att komma på 15 fakta om mig själv. ;P
  • Jag har grönbruna ögon, typ.
15 fakta om mig, men dock så vet jag inte om dom är så intressanta.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahahaa sååå klockrent!

2010-12-01 @ 21:28:19
URL: http://atard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0