Lite trasiga och knasiga...

Nu hade jag tänkt berätta varför jag just har blogg namnet "TrasdockanMalin". Det är ganska logist namn faktist.

Minns ni barprogramet "trasdockorna"? Det är bara att tänka på hur trasiga dom är, jag är ungefär lika trasig.

Jag är ALDRIG helt frisk. Det är alltid något fel på min kropp. Antligen har jag urinvägsinfektion, njurvägsinfektion, hosta i mängder,
prickar på hela kroppen, hål i tänderna, feber. m.m.

En sak till är att ja nästan varje dag slår huvudet i något. HaHa, Jag är lite klantig. :P

Och om man kollar på "trasdockorna" på youtube eller på TV så ser man att jag är lite lik den blonda trasdockan. HAHA

Jag ljuger inte om detta, detär bara att fråga mina nära och kära ^^

Trasdockorna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0