Ett år sen

Jag saknar tiden som var för ganska exakt ett  år sen. Alla fester, nya vänner, medan, roliga upplevelser, raggningen, mina och skruttans djävulskap med stopp och väx m.m. 

Några bilder från ungefär ett år sen:

           

         

                              

Jag kunde inte ladda upp alla bilder som jag ville, men dom här får duga.


MFG <3 Christians gamla Mercedes, den bilen var nog en stor del av allt! Saknar den bilen. :)
Även fast den knacka, ratten skaka om man körde typ 70, slog man i taket så ramlade lampan ner, nästan inga växlar som fungerade, bakrutan hölls uppe av en skruvmejsel, aldrig ren invändigt var alltid kapsyler flaskor och ölburkar i den, bländande belysning som farbror blå inte gilla, lucktade arsle att köra med en annan bil bakom den, förstörda skärmkanter...

...Men man hade ALLTID roligt! ^^ Någon som håller med? 

  
 
Sov gott sötisar
 


Kommentarer
Postat av: emelie

håller med helt och hållet!! ;)

2010-01-30 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0