Onsdag

HejHej ^^

Efter skolan idag fick jag för mig att måla. Jag målade en spegelram och ett sängbord svart. Blev jätte fint, fast mina händer är ganska svarta också.

Imorgon är det torsdag och då är HR på sandbacka istället för Lappis. Så skönt, på skolan kan man slappna av mer. Det är så himla mycket att gör på lappis helatiden. När vi är på lappis springer vi runt i kök och restaurang hela dagen och på skolan sitter vi mest vid en bänk. Varje måndag längtar jag till torsdag. Haha, jag trodde aldrig jag skulle älska skolbänken mer än kök och servering. :P


Min och Dianas läckra dukning på Lappis. :)

  


På Fredag kommer Christian hem. Jag har lovat honom att jag ska baka semlor till han då. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0