25 Juli :)

Idag har det regnat så gott som hela dagen... Jag hoppas det är bättre väder imorgon, för då kan vi äntligen hämta våran nya säng. :)


Jag har så tråkigt, så nu lägger jag in ett test om mig, då får ni ju veta mer om mig också. ;P

sommarlovs-test.
OM DIG

Namn -
malin nyström
Bor - arvidsjaur
Syskon - lillebror dennis
Ålder - 18
Född - 10 juni
Ögonfärg - grönbruna
Längd - 174
Sko storlek - 38 eller 39
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - tvilling
Hårfärg - blond
Födelseort - älvsbyn

DAGENS.
Låt -
Ingen aning
Saknad - sol och värme
Kläder - mys kläder
Underkläder - bh, trosor
Mat - varmamackor
Köp - mat + tidning
Göra sen - Se film
Godis - poppkorn
Pinsammaste - inget

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp -
nej
Tycker du om godis - JA
Hur många gånger i veckan äter du godis - Två eller tre

Äter du oftast nyttig mat - normal
Tycker du att du själv är söt/snygg - duger
Du ger mycket komplimanger till andra - nej
nöjd med ditt förnamn - ja
tycker att du själv är smart - klart att jag gör ;)
Vad är det sämsta hos dig - inget
Vad är det bästa hos dig - mycket
Har du bra självförtroende - ibland
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - beror på väder och vind
Känner du dina grannar - ja
Gillar du skolan - ibland
Har du någon gång skolkat - ja
Spelar du något instrument - nej
vilka Sporter/aktiviteter har du gått/går i - innebandy, fotboll, cross och basket
Har du några tatueringar - nej, inte än, men ska skaffa
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - måååånga
Tycker du om djur - ja

BRUKAR DU...

Sova -
ja
Klä dig i svart - ja
Lita på folk - beror på vem det är
Skada dig med flit - ja, ung och dum

Drömma mardrömmar - länge sen nu
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - inte är det offta
Ljuga - så lite som möjligt
Vilja dö - nej


HAR DU...

För många vänner -
nej
Någon annan psykisk sjukdom? nej
Färgat håret - ja
Några piercnings - ja
Några tatueringar - inte än
Egen dator - ja
Gjort bort dig rejält? - ja, haha

ÄR DU...

Snäll -
ja
Snygg - lagomt

Söt - ja

Kort - nej
Klantig - OJA


Och en bild på mig :)

jowjow

det var länge sen jag uppdaterade men har inte haft så mycket att skriva. eller egentligen har jag det men har inte haft nån lust. men nu när jag har lust så har jag ingenting att skriva..
sitter iaf hos gera nu och han är i gammelstan och gör nå skit men han kommer nog tillbak när som helst. jag vet inte vad vi ska göra ikväll, känner mig ganska sliten och min nacke tar död på mig snart! ska dock till doktorn den tredje augusti och jag typ längtar. inte precis såna saker man brukar längta till, men jag hoppas att han kan göra något åt helvetet.
carro ska också fixa ny design och header till mig, eller jag vet inte.. det enda jag vill ändra på är texten, vill inte ha så liten text osv. men det är ju alltid kul med ändring så hon kan ändra på allt. lika bra.
men nu ska jag tugga i mig två ipren och hoppas att det går över i nacken, även om det bara går över för någon timme så..

i love the way you lie

now i know we said things, did things that we didn't mean
and we fall back into the same patterns, same routine
but your temper's just as bad as mine is
you're the same as me
but when it comes to love, you're just as blinded
baby please come back
it wasn't you, baby it was me
maybe our relationship, isn't as crazy as it seems

lol

Garderob

Hur många skor har du? 30, men då räknade jag inte med power, foppa osv
Hur många jackor har du? kanske sju, åtta
Hur många jeans har du? sex men då räknade jag inte med jeansleggins
Hur många baslinnen har du? svarta och vita från ginatricot kanske 12, orkar inte räkna
Hur många parfymer har du? 3 just nu
Hur många trosor har du? haha men massor
Hur många handväskor har du? 3 som jag använder, sen nåra till

Personer

Hur många har du legat med? så många som frågat, men så få som vet
Hur många älskar du? nåra
Hur många förhållanden har du haft? seriöst ett, men mindre seriöst tre
Hur många vet allt om dig? ingen tror jag, men det finns nåra som vet mycket
Hur många bråkar du med? ingen vad jag vet
Hur många har du strulat med på samma kväll? haha mer än 1 mindre än 20

Gånger

Hur många gånger har du druckit dig full? många
Hur många gånger har du blivit nedslagen? noll
Hur många gånger har du skämt ut dig? haha förr vare typ en gång per dag. nu är det nästan aldrig
Hur många gånger har du sagt nej till någon som raggat på dig? många gånger

bajs

är hos älsklingen nu som jag har varit ganska länge.. har egentligen ingenting att skriva men jag kände att det behövdes ett inlägg.
så skriver väl sen

dhaerhg

i have found myself again
and i don't give a damn

hfjedhea

idag hade vi då fotboll mot lärarna. och vi vann, så klart. med två - noll tror jag det var.
sen gick jag och cissi runt på ringelskolan som nå mongon och bara väntade tills lunchen skulle vara, sen åt vi och det var ganska gott. sen for jag hem har prövat nå kläder osv. nu ska jag äta sen får vi se.
ikväll har vi brännboll mot föräldrarna klockan 7.
bra inlägg


jghkfjghgf

jossan sa att vi skulle vara i kyrkan tjugo över åtta, så jag gick dit men när ingen var där gick jag hem.
började undra när jag började så skickade ett sms till minna (som brukar ha lite bättre koll än jossan) så skulle vi va på skolan tjugo över åtta. men dom har rast nu, så då börjar vi om kvart i tio. och då ska vi spela fotboll mot lärarna och sen är det lunch. ingen jävla kyrka som jossan sa. men gillar henne ändå :]
men jag ska tvär platta håret och sen börja gå mot skolan då!
pusss

lol

igår var jag i luleå och shoppade lite, gjorde naglar osv. sen träffade jag älskling och så.
idag har jag plantat. blev fyra stolta lådor och nu är jag ledig till på tisdag. eller imorgon börjar jag tjugo över åtta och då ska jag göra nå tjaffs i kyrkan och sen spela fotboll mot lärarna och sen ska niorna bli serverade lunch av åttorna.
men nu ska jag skölja ut färgen och sen krypa ner och se hajar som hajar. puss


tidsfördriv

sommarlovs-test.
OM DIG

Namn -
veronica johansson
Bor - arvidsjaur
Syskon - carro
Ålder - 15
Född - 9 augusti
Ögonfärg - brun
Längd - 164 kanske
Sko storlek - 36
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - lejon
Hårfärg - brun
Födelseort - piteå

DAGENS.
Låt -
nomy - i died by you
Saknad - gera
Kläder - plantningskläder
Underkläder - bh, trosor
Mat - palt
Köp - hårfärg
Göra sen - sköjla ur färgen och sova
Godis - inget
Pinsammaste - inget

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp -
ne
Tycker du om godis - jo
Hur många gånger i veckan äter du godis - inte ofta längre
Äter du oftast nyttig mat - normal typ
Tycker du att du själv är söt/snygg - ne
Du ger mycket komplimanger till andra - nej, säger bara det jag menar
nöjd med ditt förnamn - ja, hyfsat
tycker att du själv är smart - ofc
Vad är det sämsta hos dig - jag vet inte riktigt..
Vad är det bästa hos dig - jag vet inte
Har du bra självförtroende - ibland
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - vet inte
Känner du dina grannar - nja
Gillar du skolan - ibland
Har du någon gång skolkat - ja
Spelar du något instrument - ne
vilka Sporter/aktiviteter har du gått/går i - gymnastik, innebandy, hockey, fotboll, ridning osv
Har du några tatueringar - inte än iaf
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - nåra
Tycker du om djur - jodå

BRUKAR DU...

Sova -
ja
Klä dig i svart - jo
Lita på folk - ne
Skada dig med flit - ne
Drömma mardrömmar - mer nu för tiden
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - på avslutningar, lucia osv
Ljuga - så lite som möjligt
Vilja dö - ne


HAR DU...

För många vänner -
ne
Någon annan psykisk sjukdom? ne
Färgat håret - ja
Några piercnings - ja
Några tatueringar - inte än
Egen dator - ja
Gjort bort dig rejält? - ja, haha

ÄR DU...

Snäll -
mot vissa
Snygg -ne

Söt -

Kort - ganska
Klantig - nej för fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0