Bra dag med SOL!

Tänkte först säga, förlåååt för dålig uppdatering idag. ;)
Men jag har tillbringat hela min dag i Järvträsk. Jag for dit med Dennis och Christian. När vi kom dit så for vi på en aktion (stavning??) mitt ute i skogen. Jag trodde inte det skulle vara så mycket folk där, men det första vi såg då vi kom dit var en stor äng full med bilar..
Vi var inte där någon längre stund.

Efter det for vi ut och fiskade i någon timma, jag körde och killarna fiskade. Dom fick bara några små fiskar pluss att Dennis fick en gädda. :P

När vi kom tillbaka till Arvids for jag ut och gick mot renvallen, skulle möta Skruttan. Känner mig riktigt duktig.

Med det bästa med denna dag är ändå att det har varit varmt och SOLIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0