Tisdag





Idag ska vi hämta våran nya säng. Jag hoppas den är bekvämare än den vi har nu.
Sen ska jag gå mina 10000 steg som jag ska försöka gå varje dag, men nu var det några dagar sen jag gick så långt sist. Jag har varit lite lat. :P
Ikväll blir det nog en 30 minutare i solariumet, det är ju den enda sol man kan lita på här i arvidsjaur...


Nu kommer ett litet skönhetstips för trötta ögon, jag tycker det passar nu på morgonen.  ^^

Pösiga ögon och påsar under ögonen...
Håll en metallsked under kallt vatten och håll sedan skeden mot den pösiga delen i åtminstone en minut. Ett annat tips är att lägga tepåsar med kamomill eller gurkbitar över dina ögon i ca 15 minuter och sedan skölja av väl med kallt vatten.


Skriver mer sen idag! ;)


Kommentarer
Postat av: anna

hööööra av dig så går vi tillsammans ! :D jag går ju också ;p

2010-07-27 @ 21:52:36
URL: http://annibananix.blogg.se/
Postat av: malin

jodå :)det kan jag!

2010-07-28 @ 00:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0