jobbig dag

Började min dag med att kliva upp klockan sex och från klockan tio över sju till 11 ungefär hade jag halkbarna med Natali och Emelie. Det var faktist ganska roligt och jag klarade det i alla fall. Sen klockan tre hade jag en vanlig körning i typ en timma. Äntligen! :)

Sen passade jag på att mysa med älskling ett tag innan han for. <3
Och direkt efter det for jag ut och körde med pappa i en timma. Hade jätte roligt, var ute på en barna och sladda runt. ;) HiHi... Och så fort jag komme hem läste jag lite i körkortsboken och sen gjorde jag en repfas till och klarade den. :D Happy face!

Men nu är jag helt slut i skallen så nu ska jag fika lite, se pensionärs jävlar och sen sova. ^^

Jag, Natali, Amanda och Pirri :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0