November

Tjabba, tjena, hallå! Det var ett tag sen nu, nästan en hel vecka till och med. ;P

Men det finns självklart en annledning till dålig uppdate, Christian överaskade mig och komme hem förra tisdag ist för på fredag. Därför har jag inte uppdaterat någonting alls på ungefär en vecka. Hans internett är så jobbigt segt. ;)

Vi har gjort mycket veckan som har varit. Vi har bland annat lagat mat och bjudit Christians föräldrar på det (MUMS), sett filmer, grattat Emelie "skruttan" Strandberg som fyllt 18 år och ätit tårta och kakor som hon bakat (riktigt GOTT), raggat, festat och sist men absolut inte minst myst JÄTTE mycket!

Men Christian for tillbaka till gällevare för några timmar den, och det suger... Saknar honom massor redan! <3 Jag fattar inte hur fan jag ska klara att vara utan honom varannan vecka!?... :S Det är redan jätte jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0