Kunde inte hämta paketet ikväll

Som jag skrev i rubriken, jag kunde inte hämta ut mitt paket ikväll. :( Dom hade något problem med databasen. Men förhoppnings vis så skulle det vara fixat imorgon. Så imorgon då kan jag kanske hämta ut paketet. :) Jag hoppas det som är i paketet är snyggt och att det sitter snyggt på mig. Men jag tänker inte avslöja vad det är förän jag provat det.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt och kört lite bil. ;P
Imorgon, alltså lördag ska jag kanske till piteå. Men jag är inte säker på om jag vill dit än. Men jag få se vad jag känner för imorgon. Sen på kvällen blir de att dricka någon cider och fara på en varselfest. :) Men det blir bara att sälskaps dricka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0