I måndags och tisdags..

I måndags följde jag Christian till boden då han tatuerade sig, den blev jätte bra, visar en bild på den sen. ^^

Sen i tisdags drog jag med mig Vera och tatuerade mig själv. ;) Första tatueringen jag skaffat. Jag tatuerade två fjärilar på högerhandled, dom blev jätte fina! ;D Är extremt nöjd med dom.

Hon som tatuerade mig var så gullig, för en viss person hade skrämt upp mig så jag hade spänt mig jätte mycket och varit extremt nervös. Så då jag väl började tatuera och insåg att det inte var så farligt började jag slappna av och då blev det svart för ögonen och det började tjuta i mina öron. :S Höll nog på att svimma...
Jolina, som tatueraren heter såg att jag blev likblek och bad mig gå ut och ta frisk luft en stund.

Då jag kom in igen hade hon tagit fram en brits så jag kunde ligga istället för att sitta och massor med choklad som jag fick äta. ^^ Hihi.. hon var så gullig.

Jag kan verkligen rekomendera henne, hon är jätte duktig och är väldigt proffsig även fast hon inte hållit på så länge. :)

Min tattoo:



Hade nog inte klarat det utan Veras stöd, så ett STORT tack till henne som följde som moralisktstöd. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0