Lördag-tisdag

Imorse for älsklngen till Gellivare för att jobba.. Saknar honom redan. <3

Dagen har spenderats med Natali, vi har raggat och pratat i massor. :) Vi har även smidit lite planer. Hihi.. Jag hoppas det blir som vi planerat. Lite fränt skulle det faktist vara. :)

Menmen.. Helgen som har varit har som sagt spenderats största delen i ett garage. men det var det värt, för nu lever liket igen. ;) Äntligen.. Jag har verkligen saknat att få ragga runt i en "finare" bil. Hoppas bara den vill leva längre nu än förra gången.

Igår var jag till piteå och shoppade lite saker till balen och studenten, och såklart lite skrot. ^^ Men det är ju alltid roligt att skaffa lite nya saker.
Jag köpte en freebra, två klänningar, en skorta, en hårklämma, fyra armband, en ring, ett diadem, två par örhängen och en bandeau. Jag ska försöka lägga in bilder sen, om jag bara lyckas, det är nå fel på min mobil..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0