Stockholms veckan, kortfattad typ ^^

Det hände mycket denna vecka, men ska försöka skriva det kortfattat. ;)

Lördag 23/7:
Vi åkte iväg klockan sex på morgonen och vid middagtid någon gång var vi framme i Forsa, vi skulle sova där en natt. På kvällen for jag, Dennis, Lotta, Christian och Markus iväg med någon amerikansk bil till Hudiksvall, för där var det cruising.

Söndag 24/7: Fortsatte vi vår resa mot Stockholm (ca 30 mil kvar). På vägen stannade vi av vid dragon gate och tittade lite.

Måndag 25/7: Ronny åkte till stan för att köpa Stockholmskort (typ omöjligt att få tag på det kortet). Med dem hade vi gratis inträde till grönan, skansen, kanestornet och ett par olika museum. vi kunde åka buss, pendeltåg och tunnelbarna gratis och man kunde även låna cyklar med stockholmskortet. När Ronny kom tillbaka åkte jag, Dennis, Lotta och Christian till stan för att shoppa ett tag.

Tisdag 26/7: Åkte upp till Kaknästornet där vi fikade, och sen for vi på tekniska museet där vi bland annat såg på 4D film, det var facktist ganska fränt. Efter det begav vi oss till Nacka forum för att shoppa lite.

Onsdag 27/7: Grönan och nåt akvarium! Och fy f*n så långa köer det var.. Det var inte ens roligt, så vi gick ut från området och gick till akvariumet som var just utmed grönan. Sen grillade vi utanför Åke (morfar) och efter maten begav vi oss mot grönan för ett nytt försök. ;)

Torsdag 28/7:
Spenaderade så gott som hela dagen på Nacka forum med Christian.Det var jobbigt att hinna med alla 150 butikerna, och stackars Chrstian var kraftigt less. :P

Fredag 29/7: Var lata på morgonen och orkade inte fara någonstans. Mitt på dagen fikade vi i en park med typ hela släkten och sen for vi till Skansen! Det bästa på skansken var absolut deras akvarium! Stort pluss för det! :D

Lördag 30/7: Var meningen att jag och Christian skulle flyglifta hem, men alla flyg var fulla.. Så istället blev det att äta palt till middag och sedan bila hem i husbilen hela natten.