tisdag

Var ett ga sen nu..
Idag har jag inte gjort mycket alls. Har varit på skolan och gjort två menyer till två av våra beställningar och sen bara flamsat på fram till lunch. På lunchen for jag, Emelie och Diana och åt på Greya knut. Vi åt en dubbel varm macka med kyclking, det var riktigt gott! :) Är mätt än..

Då vi kom ut ropade två tyskar till oss på engelska och ville ta kort på en svensk blondin tillsammans med dom och deras bil. Haaha.. Och eftersom jag var den enda blonda av oss tre så fick jag offra mig.  Hoppas dom blev nöjd med bilden. ;)

Och då vi var på väg till "skolan" (anexet/lappis) höll vi på att bli påkörda bakifrån av en snurrig männinska. Jag stod och väntde på att få svänga mot lappis medans det paserade massor med bilar, och då jag tittade i backspegeln ser jag hur en bil kom med alldeles för hög fart mot oss, och svänger ut mot alla bilar. Tur för honom att han hittade en lucka mellan bilarna, annars hade det kunnat sluta ILLA!  

Nu ska jag sluta babla på, måste bara visa våran fina logga till vårat UF företag som vi gorde i slutet av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0