Både bra och dålig

Är det bara jag som tycker det är härligt väder ute? Visst det blåser lite, men det är ovanligt varmt ute, det är ju till och med plussgrader. :) Så när det är varmt för en gångs skull bestämde jag mig för att gå ut och gå. Det plev en promenad på ungefär en timma. Känner mig riktigt duktig. :)

Men en annan sak som jag inte är lika duktig på är att läsa i min dumma bok som ska vara klar imorgon... *suck* Jag hatar verkligen att läsa, och det blir inte bättre då jag inte får välja bok HELT själv... Läsa böcker är inte min grej. :/ Har typ bara läst en sida ur boken..
Men jag kan göra en sak ikväll och det är att plugga lite på hinduism provet som vi har imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0