Barteknik

Ikväll har min klass haft barteknik och blandat drinkar för fulla muggar. Riktigt roligt att göra det faktist, men jag vet inte hur jag skulle klara en jobbig pubb kväll med mycket folk. Men övning ger färdighet! ;)
Och nu är studentveckan räddad, har smakat några JÄTTE goda drinkar som jag ska göra under den veckan. Så då blir det inte bara cider hela veckan. ^^


(Bild från förra gången vi hade barteknik.)

Och från ena saken till den andra, fick just reda på att jag inte är tvilling längre, nu är jag oxe istället. P.g.a förändringar i jordens axel har resulterat i att vi har fått nya stjärntecken.
Tycker synd om dom som har tatuerat in sitt stjärntecken...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0