tidsfördriv..

Jag har insett att min senaste kyss - var med en underbar kille
Jag saknar - Sommar!
Jag pratar - då jag känner för det
Jag skrattar - ofta
Jag tycker om - Christian, vår, sommar, helger, vänner, pengar m.m. 
Jag avskyr när folk -  tror sig vara bättre än andra bland annat
Mina närmaste vänner är - underbara
Min första vän hette - Oj, hur ska jag minnas det? ;P
Min första kärlek hette - jag vet inte vad jag kan räkna som min första kärlek
Kärlek är - det bästa som finns, men det kan fort vända och bli der värsta som finns!
Min favoritfilm är - Vete fan

När jag lagar mat - smakar det helt underbart, eller? ^^
Jag är rädd för - förlora någon nära och spindlar
Jag önskade - Att jag kunde resa tillbaka till vinter/våren 2008-2009!
Den värsta känslan är - Krossat hjärtra
Den bästa känslan är - när man mår allmänt bra bara kanske
Jag vill - Ha roligt och leva livet. :)
Jag är bäst på - att vara snygg! haha
Jag är sämst på - att plugga
Jag kommer alltid att vara - mig själv
Det finaste som finns - Jag! haha, skoja.. jag vet facktist inte.
I sommar - ska jag försöka göra massor med roliga saker typ festa, bada, umgås med vänner. Men även försöka komma in i vuxenlivet lite och söka jobb. :)
Sist jag grät var - ett tag sen
Jag kan - allt!

Min mobiltelefon är - rosa och fin, men dock tråkig
När jag vaknar på morgonen - vill jag bara sova lite till.
Innan jag somnar - ser jag TV
Just nu tänker jag på att - vad fan jag ska göra i helgen
Bebisar är - söta, jobbiga
Mitt första barn - kommer jag älska av hela mitt hjärta
Det fulaste som finns är - ?
Jag har aldrig - Krockat en bil 
Idag har jag - varit på skolan och typ inte gjort någonting.
På gymnasiet - Går ju ut om mindre än ett halvår. Men jag ska ha minst G i alla ämnen.
Jag vill verkligen - att christian ska komma hem i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0