TV-spel

Medans min lillebror Dennis och min Pojkvän Chhristian spelar TV-spel (NHL) så springer jag runt och städar och fixar i lägenheten. :P  Men strax så ska jag hoppa in i duschen, har ju varit duktig idag och varit ute och gått, har även åkt rullskridskor medans Christian cyklade utmed. Haha.. Han trodde det skulle vara lätt att cykla utmed mig, men han fick kämpa.

Och som pricken över i-et så har jag solat solarium 20 minuter idag. :)

Ikväll träffade jag även Christians morbror Johan och hans familj. Vi fikade och pratade lite på Christians mammas jobb, dom kan vara riktigt roliga ibland. :)

Men nu ska jag suta skriva massa strunt och hoppa i dushen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0