Hoppsan, blir ett längre inlägg nu

Ojdå, det var ett tag sen jag skrev. Och jag har ju glömt lägga in bilderna på ringarna.  Och jag måste ha Christians dator för att visa bilderna, så det får bli i slutet av denna vecka. Menmen, jag har har haft fullt upp hela veckan. :)

Onsdag: Jag och mamma begav oss mot piteå för att shoppa lite. Jag köpte en vit hårklämmsblomma, en stor svart klämma, ett par svarta vardagsskor och en jeansjacka som jag gjorde om dill en snygg jeansväst. ;) Ska visa bilder.. Vi var även och åt på MAX, jag smakade något nytt dena gång, det blev en delifrech kyckling med sallad ist för strips, det känndes mkt frächare.

Torsdag: Christian kom hem tidigare p.g.a brand i gruvan.. Fixade även massa för norge resan.

Fredag-lördag: For vi mot norge (bodö, saltströmmen.) Måste bara få säga hur fint norge är med alla berg och dalar. ;) Tog massa kort som jag också ska visa sen. I norge blev det att fiska, grilla och bara mysa. Firade ju midsommar där. Hade hur trevligt som helst men familjen och på lördag vid kl 2 började resan mot Sverige igen.



Söndag: Blev att vi for mot pilträsk för att grilla med Christians mamma och pappa. Men inna det gjorde vi ett besök i storforsen. Har kort därifrån med. ^^ Hehe.. Gjorde även en liten resa till slagnäs för att hämta Dennis.

Måndag: Tog vi det bara lugn. Jag fick även en jätte fin sak av Christian, ett armband ur Laila Bagges smyckeskollektion. :) Tack Älskling! <3

Idag:
Har jag inte gjort mycket, Christian har farit till gellivare för att jobba. Det enda jag gjort idag är att sola, motionera och klippt gräset. Nu ska jag till lägenheten och bara ta det lugnt resten av kvällen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0