5 Things

5 saker om mig själv.
Jag äter godis även om jag verkligen inte vill, när jag var liten ville jag bli djurskötare, jag vet inte vad jag ska jobba med i framtiden, jag har fräknar & idag ska jag köra till och från gällivare. :)

5 saker jag tycker om.
Sommar, sol, fest, shoppa & bilar.

5 saker jag ogillar.
Sova bort dagen, dåligt väder, arvidsjaur, bilar som bara går sönder & att sitta stilla för länge.

5 saker jag vill göra innan jag dör.
Tatuera mej, skaffa ett stort fint hus, resa jorden runt, handla på Ullared & vinna mycke pengar.

5 ord jag använder varje dag.
Fan, typ, arsle, hungrig & men..

5 favoritplagg.
Jeansleggings, benvärmare, ginalinnen, rutig stor skjorta & lackleggings.

5 saker jag inte kan leva utan.
Pengar, kläder, mobil, sommar & Christian.

5 viktiga personer.
Christian, mamma, pappa, Dennis & Emelie.


5 bilder jag tycker om.


5 mål/drömmar.
Bli framgångsrik, bo i piteå eller umeå (fast inte så länge), köpa en snygg bil, klara skolan och ta studenten & åka utomlands någon månad.

 

5 saker jag skulle ta med mig till en öde ö.
En stor båt, några nära och kära, en festmåltid, bikini & solskydds faktor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0