500 miles

Helgen har jag spenderat mesta dels i en bil..
I Fredags var jag först och åt på old duck in, maten var riktigt god och serveringen var trevliga. :) Sen efter den goda måltiden vart jag chaffis i några timmar.

Sen på lördag begav jag och Christian oss till piteå, där shoppade vi lite saker. Jag köpte bland annat tre snygga örhängen för 40kr. :) Men då vi väl var hemma gick min bil sönder..

På söndag tog vi det bara lugnt och åt grillat för första gången i år.

Igår (måndag) var jag och christian i sunderbyn, luleå och boden. Så det mesta av den dagen spenderades i bilen..
Nu idag har jag skjuttsat christian till gällivare för att han inte hade någon fungerande bil. Tur han har en snäll flickvän som skjutsar och snälla svärföräldrar som lånar ut bilen.  :)

Nu ska jag snart sätta mig i bilen igen, men jag ska bara till renvallen och grilla korv. TUR DET! börjar bli less att sitta i en bil. :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0