Tisdag

Det var ett tag sen jag skrev något nu. Men på helgerna vill jag helst umgås med Christian, så då händer det inte så mycket i bloggen. ;P

Lördagen började lite halv dåligt men den slutade mycke bättre. På kvällen for vi till Piteå i Christians fina röda merca. Hade roligt men tyvärr så gick det lite för långsamt för min smak på crousingen, så jag blev lite less där ett tag.

Tänkte även berätta att Tommy är enormt duktig är på att köra, för hur många klarar av att köra på en crousing med en extremt DÅLIG koppling? :)
Vi träffade även en person som vi har saknat lite i arvids, KONA! :D

Idag ska klassen till ringelsta och vara i solrummet eller vad det nu heter. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0